Το Τμήμα Πληροφορικής ολοκλήρωσε με επιτυχία το ερευνητικό έργο "VideoPal: Asynchronous Video Communication between Remote Schools," το οποίο πραγματοποιήθηκε με την συνεργασία και χρηματοδότηση της Microsoft Research (Redmond, USA).
Τα πρώτα αποτελέσματα του έργου έγιναν δεκτά για δημοσίευση στο διεθνές συνέδριο Interact 2011 (Lisbon, Portugal) το όποιο είχε ποσοστό αποδοχής εργασιών 22%, με τίτλο εργασίας: Children's Interactions in an Asynchronous Video Mediated Communication Environment, και συγγραφείς τους Michail Giannakos, Konstantinos Chorianopoulos, Paul Johns, Kori Inkpen, Honglu Du
VideoPal: Asynchronous video link between primary education schools in the USA and Greece (funded by Microsoft Research)
In this study, we explored the potential of video-based asynchronous messaging in supporting the development of children’s cross-cultural friendships. This research presents we performed a 2-month study of 30 children from the USA and Greece, exploring their uses of, and experiences with, email and an asynchronous video-based messaging tool we developed called VideoPal. VideoPal is a computer-mediated, video based asynchronous communication system. It enables users to capture videos, record their screen, upload an existing video, and send, receive, and reply to a video message.
Αυτή η έρευνα εξετάζει τις δυνατότητες της ασύγχρονης επικοινωνίας με βίντεο για την διευκόλυνση της διαπολιτισμικής ανταλλαγής. Για τον σκοπό αυτό έγινε μια συγκριτική μελέτη της συμπεριφοράς 30 παιδιών (9-11 ετών) από την ΗΠΑ και την Ελλάδα αναφορικά με την χρήση email και ασύγχρονων μηνυμάτων βίντεο με ένα ένα νέο εργαλείο που φτιάχτηκε για αυτό τον σκοπό και λέγεται VideoPal.