Σπυρίδων Δουκάκης
Αντικείμενο: | Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση και Μετασχηματισμός Γνώσης |
Βαθμίδα: | Επίκουρος Καθηγητής |
Email: | sdoukakis@ionio.gr |
Ώρες γραφείου: | Τρίτη: 15:00 - 17:00 |
Διδασκόμενα Μαθήματα:
Πτυχία: Μαθηματικών και Μηχανικού Πληροφορικής
Μεταπτυχιακά: Επικοινωνίες Υπολογιστών και Δίκτυα, Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη, Σπουδές στην Εκπαίδευση
Διδακτορικό: Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
- Διδακτική Πληροφορικής
- Νευροεκπαίδευση
- Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
- Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
- Μετασχηματισμός Γνώσης
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
- Doukakis, S. & Alexopoulos, E.C. (2021). Online Learning, Educational Neuroscience and Knowledge Transformation Opportunities for Secondary Education Students. Journal of Higher Education Theory and Practice, 21(3), 49-57.
- Doukakis, S. (2021). Α management approach of an e-tutoring program for high school students. International Journal of Managing Information Technology, 13(1), 21-31.
- Doukakis, S. (2019). Exploring brain activity and transforming knowledge in visual and textual programming using neuroeducation approaches, AIMS Neuroscience 6(3), 175-190.
- Giannakos, M. N., Doukakis, S., Pappas, I. O., Adamopoulos, N., & Giannopoulou, P. (2015). Investigating teachers’ confidence on technological pedagogical and content knowledge: an initial validation of TPACK scales in K-12 computing education context, Journal of Computers in Education, 2(1), 43-59.
- Doukakis, S., Michalopoulou, G. & Chira T. (2020) The integration of e-tutoring programs in secondary education. A digital transformation strategy. In 2020 5th South-East Europe Design Automation, Computer Engineering, Computer Networks and Social Media Conference (SEEDA-CECNSM), Corfu, Greece, 2020, pp. 1-5, doi: 10.1109/SEEDA-CECNSM49515.2020.9221821
- Doukakis, S. Stamatellos, G. & Glinou, N. (2017). Cognitive enhancement using ICT and its ethical implications. In P. Vlamos (Ed.), GeNeDis 2016, Advances in Experimental Medicine and Biology, (Vol. 989, pp. 245-253). Springer, Cham.
- Doukakis, S., Psaltidou, A., Stavraki, A., Adamopoulos, N., Tsiotakis, P., & Stergou, S. (2010). Measuring the Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) of in-service teachers of computer science who teach algorithms and programming in upper secondary education. In K. Fernstrom (Ed.), Readings in Technology and Education: Proceedings of ICICTE 2010 (pp. 442-452). Corfu, Greece.
- Saridakis, I. & Doukakis, S. (2020). Mathematical Problem Solving and Cognitive Enhancement. In: Frasson C., Bamidis P., Vlamos P. (eds) Brain Function Assessment in Learning. BFAL 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12462. Springer, Cham.
Ενημέρωση: 25-03-2022
Επιστροφή
Το Τμήμα
Κτίριο Γραμματειών (Κτίριο 3)
Πλατεία Τσιριγώτη 7 (πρώην Πλατεία Παλιού Ψυχιατρείου)
Κέρκυρα, 49100
τηλ:26610 87760 / 87761 / 87763
e-mail: cs@ionio.gr
e-mail: cs@ionio.gr