Σπυρίδων Δουκάκης

Αντικείμενο: Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση και Μετασχηματισμός Γνώσης
Βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγητής
Email: sdoukakis@ionio.gr
Ώρες γραφείου: Τρίτη: 15:00 - 17:00

Δουκάκης Σπυρίδων

Πτυχία: Μαθηματικών και Μηχανικού Πληροφορικής
Μεταπτυχιακά: Επικοινωνίες Υπολογιστών και Δίκτυα, Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη, Σπουδές στην Εκπαίδευση
Διδακτορικό: Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Διδακτική Πληροφορικής
  • Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη
  • Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
  • Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
  • Μετασχηματισμός Γνώσης

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  • Doukakis, S., Vrahatis, A., Exarchos, T., Hadjinicolaou, Μ., Vlamos, P., & Mouza, C. (2023). Design, Implementation, and Evaluation of Online Bioinformatics and Neuroinformatics Labs. International Journal of Online and Biomedical Engineering (IJOE), 19(01), 21–37. https://doi.org/10.3991/ijoe.v19i01.34041
  • Doukakis, S., Niari, M., & Mouza, C. (2022). A Theoretical Proposal for the Development of Educators’ Preparedness in Relation to Educational Neuroscience. Italian Journal of Educational Technology, IJET-ONLINE FIRST. https://doi.org/10.17471/2499-4324/1268
  • Online Learning, Educational Neuroscience and Knowledge Transformation Opportunities for Secondary Education Students. (2021). Journal of Higher Education Theory and Practice, 21(3). https://doi.org/10.33423/jhetp.v21i3.4141
  • Doukakis, S. (2021). A Management Approach of an E-Tutoring Program for High School Students. International Journal of Managing Information Technology, 13(1), 21–31. https://doi.org/10.5121/ijmit.2021.13102 
  • Doukakis, S. (2019). Exploring brain activity and transforming knowledge in visual and textual programming using neuroeducation approaches. AIMS Neuroscience, 6(3), 175–190. https://doi.org/10.3934/Neuroscience.2019.3.175
  • Giannakos, M. N., Doukakis, S., Pappas, I. O., Adamopoulos, N., & Giannopoulou, P. (2015). Investigating teachers’ confidence on technological pedagogical and content knowledge: an initial validation of TPACK scales in K-12 computing education context, Journal of Computers in Education, 2(1), 43-59.
  • Doukakis, S., Michalopoulou, G. & Chira T. (2020) The integration of e-tutoring programs in secondary education. A digital transformation strategy. In 2020 5th South-East Europe Design Automation, Computer Engineering, Computer Networks and Social Media Conference (SEEDA-CECNSM), Corfu, Greece, 2020, pp. 1-5, doi: 10.1109/SEEDA-CECNSM49515.2020.9221821
  • Doukakis, S. Stamatellos, G. & Glinou, N. (2017). Cognitive enhancement using ICT and its ethical implications. In P. Vlamos (Ed.), GeNeDis 2016, Advances in Experimental Medicine and Biology, (Vol. 989, pp. 245-253). Springer, Cham.
  • Doukakis, S., Psaltidou, A., Stavraki, A., Adamopoulos, N., Tsiotakis, P., & Stergou, S. (2010). Measuring the Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) of in-service teachers of computer science who teach algorithms and programming in upper secondary education. In K. Fernstrom (Ed.), Readings in Technology and Education: Proceedings of ICICTE 2010 (pp. 442-452). Corfu, Greece.
  • Saridakis, I. & Doukakis, S. (2020). Mathematical Problem Solving and Cognitive Enhancement. In: Frasson C., Bamidis P., Vlamos P. (eds) Brain Function Assessment in Learning. BFAL 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12462. Springer, Cham.
Ενημέρωση: 04-07-2023

Επιστροφή
<< <
Απρίλιος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Σήμερα, Παρασκευή 19-04-2024
Δεν βρέθηκαν εγγραφές για αυτήν την ημέρα
Προσεχώς
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας