Σπυρίδων Δουκάκης
Αντικείμενο: | Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση και Μετασχηματισμός Γνώσης |
Βαθμίδα: | Επίκουρος Καθηγητής |
Email: | sdoukakis@ionio.gr |
Ώρες γραφείου: | Τρίτη: 15:00 - 17:00 |
Διδασκόμενα Μαθήματα:
Πτυχία: Μαθηματικών και Μηχανικού Πληροφορικής
Μεταπτυχιακά: Επικοινωνίες Υπολογιστών και Δίκτυα, Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη, Σπουδές στην Εκπαίδευση
Διδακτορικό: Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
- Διδακτική Πληροφορικής
- Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη
- Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
- Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
- Μετασχηματισμός Γνώσης
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
-
Doukakis, S., Vrahatis, A., Exarchos, T., Hadjinicolaou, Μ., Vlamos, P., & Mouza, C. (2023). Design, Implementation, and Evaluation of Online Bioinformatics and Neuroinformatics Labs. International Journal of Online and Biomedical Engineering (IJOE), 19(01), 21–37. https://doi.org/10.3991/ijoe.v19i01.34041
- Doukakis, S., Niari, M., & Mouza, C. (2022). A Theoretical Proposal for the Development of Educators’ Preparedness in Relation to Educational Neuroscience. Italian Journal of Educational Technology, IJET-ONLINE FIRST. https://doi.org/10.17471/2499-4324/1268
-
Online Learning, Educational Neuroscience and Knowledge Transformation Opportunities for Secondary Education Students. (2021). Journal of Higher Education Theory and Practice, 21(3). https://doi.org/10.33423/jhetp.v21i3.4141
-
Doukakis, S. (2021). A Management Approach of an E-Tutoring Program for High School Students. International Journal of Managing Information Technology, 13(1), 21–31. https://doi.org/10.5121/ijmit.2021.13102
-
Doukakis, S. (2019). Exploring brain activity and transforming knowledge in visual and textual programming using neuroeducation approaches. AIMS Neuroscience, 6(3), 175–190. https://doi.org/10.3934/Neuroscience.2019.3.175
- Giannakos, M. N., Doukakis, S., Pappas, I. O., Adamopoulos, N., & Giannopoulou, P. (2015). Investigating teachers’ confidence on technological pedagogical and content knowledge: an initial validation of TPACK scales in K-12 computing education context, Journal of Computers in Education, 2(1), 43-59.
- Doukakis, S., Michalopoulou, G. & Chira T. (2020) The integration of e-tutoring programs in secondary education. A digital transformation strategy. In 2020 5th South-East Europe Design Automation, Computer Engineering, Computer Networks and Social Media Conference (SEEDA-CECNSM), Corfu, Greece, 2020, pp. 1-5, doi: 10.1109/SEEDA-CECNSM49515.2020.9221821
- Doukakis, S. Stamatellos, G. & Glinou, N. (2017). Cognitive enhancement using ICT and its ethical implications. In P. Vlamos (Ed.), GeNeDis 2016, Advances in Experimental Medicine and Biology, (Vol. 989, pp. 245-253). Springer, Cham.
- Doukakis, S., Psaltidou, A., Stavraki, A., Adamopoulos, N., Tsiotakis, P., & Stergou, S. (2010). Measuring the Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) of in-service teachers of computer science who teach algorithms and programming in upper secondary education. In K. Fernstrom (Ed.), Readings in Technology and Education: Proceedings of ICICTE 2010 (pp. 442-452). Corfu, Greece.
- Saridakis, I. & Doukakis, S. (2020). Mathematical Problem Solving and Cognitive Enhancement. In: Frasson C., Bamidis P., Vlamos P. (eds) Brain Function Assessment in Learning. BFAL 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12462. Springer, Cham.
Ενημέρωση: 04-07-2023
Επιστροφή
Το Τμήμα
Κτίριο Γραμματειών (Κτίριο 3)
Πλατεία Τσιριγώτη 7 (πρώην Πλατεία Παλιού Ψυχιατρείου)
Κέρκυρα, 49100
τηλ:26610 87760 / 87761 / 87763
e-mail: cs@ionio.gr
e-mail: cs@ionio.gr
<< | < | Απρίλιος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
Σήμερα,
Παρασκευή 19-04-2024
Δεν βρέθηκαν εγγραφές για αυτήν την ημέρα
Προσεχώς
Διαδικτυακή ομιλία από την Πρόεδρο του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου: Τουρισμός "Νέας Γενιάς" στα Ιόνια Νησιά για μία πράσινη, αειφόρα τουριστική ανάπτυξη [22/04/2024, 13:00]
Σημαντική Ημερομηνία: 22-04-2024
[Αναμένεται]